Knät motarbetar mig :-(

Knät gillade tyvärr inte TRX träningen, hade regält ont igår när jag skulle lägga mig. Idag blev det kettlebells träning, vet dock inte hur jag tänkte när jag bokade passet för gillar inte riktigt han som håller i passet jag gick på idag. Men hjärnan kan inte vara på topp jämt, var bara att bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen. Efter kettlebellst passet gjorde jag mina knä övningar eller nästan alla, fuskade och hoppade över en. Är verkligen segt att få till rehabiliteringsträningen, vet inte hur jag ska göra för att bli mer motiverad. Måste verkligen jobba med den biten och bli bättre på det. Har ju varit "ordinerad" rehabträning ett antal gånger i mitt liv och varje gång är det lika lätt att smita och fuska. Trots att jag vet att det är för mitt egna bästa. Jag kan gå till gymmet och träna 5 dagar i veckan men ändå ska det vara svårt att få till rehabövningarna. NÄ SKÄRPNING Rebecca!

Kom äntligen ihåg att ringa till doktorn idag så nu ska jag skicka ett brev och berätta hur läget är med knät, så fortsättning följer. Planen var att jag skulle till sjukgymnasten imon men tyvärr så är min sjukgymnast hemma med sjukt barn så ska dit på tisdag morgon istället.

Jag är nog en av få som längtar till hösten, kollade nämligen på lite utbildningar idag. Och hittade 14 olika jag kan tänka mig att gå och självklart handlar de om kost, träning eller hälsa på något sätt. Dock har jag bara tänkt gå två av dem då jag ska läsa dem vid sidan om mitt heltidsjobb. Ju mer jag läser om kost ju mer känner jag att jag har kvar att lära, lustigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0